miercuri, 21 august 2013

Despre blog

Salut!

Imi place sa calatoresc foarte mult. Insa, ca multi dintre noi, nu am un venit extraordinar si nu-mi permit sa cheltuiesc foarte multi bani. Singur, am descoperit ca poti calatori ieftin, in conditii bune, bucurandu-te de tot ce iti poate oferi o excursie.

Am observat ca la noi se face multa publicitate pentru  nimic, ridicand costurile expuse de majoritatea agentiilor pentru excursii.

Am hotarat sa impartasesc din cunostintele acumulate si sa va tin la curent cu toate ofertele. Sper sa fiti multumiti de ce voi gasi si sa calatoriti ieftin in diferite colturi ale lumii, sa scoateti tot ce e mai bun din placerea de a calatori, de a vizita locuri noi.

Sunt adeptul City Break-urilor, excursiilor de 2-3 zile, ieftine, in care sa vezi cat mai mult posibil.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu